سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، رقابت های کشورهای اسلامی را محک خوبی برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی بسیار عالی برای حضور قدرتمندانه وزنه‌برداران در رقابتهای جهانی کلمبیا دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین - رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: باید بپذیریم عملکرد ما در مسابقات همبستگی کشورهای اسلایم خوب نبوده و با توجه به شرایط سخت تیم ملی ضعیف عمل کردیم.
عضو تیم ملی جودو گفت: تیم ملی جودو ایران پس از سه سال دوری از رقابتهای بین المللی موفق به کسب مدال برنز مسابقات تیمی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد که این اتفاق کار بسیار بزرگی بود.
در آخرین روز مسابقات تیراندازی با کمان بازیهای همبستگی کشورهای اسلام دو نماینده کشورمان در فینال به مصاف رقبای خود رفتند.
مراسم قرعه کشی مسابقات کاراته پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
تیم ملی جودو ایران در بخش انفرادی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بدون دست یابی به مدال به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
الهام حسینی در دسته ۸۱کیلوگرم وزنه برداری با مهار وزنه ۱۰۰کیلوگرمی مدال طلای یک‌ضرب مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را کسب کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
در دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ملی‌پوش کشورمان به مدال طلا رسید.
«رامین طاهری سرتنگ»، ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان به دیدار نهایی پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی راه یافت.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان به ۲ مدال طلا و ۱ مدال برنز دست یافتند.
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۷۲ کیلوگرم، ملی‌پوش کشورمان به مدال طلا رسید.
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۹۷ کیلوگرم، ملی‌پوش کشورمان به مدال برنز رسید.
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۶۳ کیلوگرم، بهشتی طلا ملی‌پوش کشورمان به مدال طلا رسید.
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی-قونیه، در دسته ۶۳ کیلوگرم ملی‌پوش کشورمان در دور نخست به پیروزی دست یافت.
سید مهدی هاشمی جویباری در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل ساپاروف از ترکمنستان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یابد و فینالیست شود.
حسین ابوذری، نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران ،در دومین روز از مسابقات کشتی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل باکار از گینه بیسائو به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران صبح امروز (چهارشنبه 19 مرداد) آخرین تمرین آماده‌سازی خود را برای شروع مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار کرد.
تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات این رشته در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شد.
مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در گروه زنان با حضور هفت تیم از 17 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود.
مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در گروه مردان با حضور هشت تیم از سه‌شنبه 18 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ